Kariera
Proces rekrutacji:
-
1
Wstępna selekcja otrzymanych aplikacji pod względem wymagań formalnych.
-
2
Rozmowa z kandydatem. Przekazanie najważniejszych informacji na temat firmy i oferty. Analiza kluczowych kompetencji i umiejętności kandydata.
-
3
Wybór kandydatów o kompetencjach w największym stopniu odpowiadających wymaganiom.
-
4
Opcjonalnie: Druga rozmowa z wybranymi kandydatami. Pogłębiona analiza kompetencji. Omówienie zakresu obowiązków na stanowisku oraz oczekiwań kandydata.
-
5
Wybór kandydata. Uzgodnienie warunków zatrudnienia. Dopełnienie wymagań formalnych (uzyskanie stosownych klauzul oraz danych koniecznych do sporządzenia umowy).
-
6
Zatrudnienie.
Aktualne ogłoszenia o pracę:
Kontakt dla kandydatów
Kierownik Działu Zarządzania Personelem
Kinga Majewska