Specjalista ds. zakupów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób powstaje statek? Za pomocą jakich środków pojedyncze elementy blachy przekształcane są w przestronne promy lub solidne okręty? Pracując z nami możesz obserwować ten niezwykły proces na własne oczy, od momentu położenia stępki, poprzez wodowanie, aż do przekazania jednostki Klientowi.

Jesteśmy jedną z czołowych firm należących do Grupy Kapitałowej REMONTOWA HOLDING S.A., największej grupy stoczniowej w Polsce, która zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. Jako jedyna Stocznia w kraju możemy poszczycić się możliwością zaoferowania kompleksowych rozwiązań technicznych, których finalnym produktem są w pełni wyposażone, nowoczesne statki. W ciągu blisko 75 lat działalności zbudowaliśmy ponad 1000 jednostek!

 

Dołączając do nas, zyskujesz:

-różnorodne formy zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie;

-możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;

-dużą dozę odpowiedzialności i samodzielności w wykonywaniu obowiązków;

-stały rozwój kompetencji poprzez realizację ambitnych zadań;

-możliwość współpracy z największymi Armatorami i firmami z branży okrętowej;

-bogaty pakiet świadczeń socjalnych, a wśród nich m.in. bony towarowe 2x w roku, dofinansowanie do wypoczynku, świąteczne upominki dla dzieci, pożyczki mieszkaniowe;

-możliwość udziału w zawodowych szkoleniach wewnętrznych, finansowanie kursów specjalistycznych i udziału w konferencjach;

-satysfakcję z wykonywania pracy mającej realny wpływ na proces budowy statku i rozwój Stoczni;

-niespotykaną szansę na obserwację widowiskowych wodowań z bliska.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. zakupów

 

Do zakresu Twoich obowiązków należeć będzie:

-realizacja zakupów materiałów i urządzeń, w tym od dostawców  zagranicznych w j. angielskim;

-prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów;

-prowadzenie analiz rynku w obrębie branży stoczniowej;

-nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami;

-kontrola stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych;

-prowadzenie bieżącej oceny dostawców;

-obsługa zakupów realizowanych na podstawie stałych umów.

 

Aplikuj do nas, jeżeli:

-posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne);

-znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny;

-posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w przemyśle);

-potrafisz ustalać priorytety i organizować pracę własną, doskonale funkcjonujesz samodzielnie oraz w zespole, jesteś kreatywny i operatywny w działaniu;

-poziom Twojej komunikatywności pozwala na budowanie trwałych relacji biznesowych;

-posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne, nastawione na realizację zadań;

-znajomość ogólnych warunków w handlu zagranicznym oraz doświadczenie w negocjacjach będzie dodatkowym atutem.

 

Prosimy o zapoznanie się z naszą Klauzulą informacyjną oraz dołączenie do aplikacji wypełnionego Kwestionariusza osoby ubiegającej się o pracę.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę

Ładowanie